PPS Security

PPS Security is een beveiligingsbedrijf dat erkend is door het Ministerie van Veiligheid. Voor alle uiteenlopende beveiligingsdiensten kun je bij PPS Security terecht. Met meer dan 20 jaar ervaring als beveiligingsorganisatie zijn ze bekend met alle voorkomende risicovolle situaties. In het begin van 2018 is er een compleet nieuwe website gelanceerd. Hoewel de site goed werkte, werden er helaas weinig klanten geworven. Daarnaast was PPS Security op zoek naar meer personeel.

Meer bedrijfsaanvragen voor PPS Security

En meer personeel geworven

93

Website aanvragen

4%

Conversie ratio

50 conversies

in de eerste drie maanden

Beginsituatie

PPS Security is een beveiligingsbedrijf dat erkend is door het Ministerie van Veiligheid. Je kunt bij PPS Security terecht voor alle uiteenlopende beveiligingsdiensten. Met meer dan 20 jaar ervaring als beveiligingsorganisatie zijn ze bekend met alle voorkomende risicovolle situaties. In het begin van 2018 is er een compleet nieuwe website gelanceerd. Hoewel de site goed presteerde, werden er helaas weinig klanten geworven. Daarnaast was PPS Security ook op zoek naar meer personeel.

Gekozen diensten

  • Conversie optimalisatie
  • Google Ads

Branche

Beveiligingsdienstverlening.

Plan van aanpak

Vanaf april 2018 is Lead Tactics gestart met PPS Security en zijn er nieuwe Google Ads campagnes ontwikkeld. Het doel van Lead Tactics was om meer bedrijfsaanvragen voor PPS Security te genereren. Een uitgebreid onderzoek naar relevante zoektermen voor zowel het personeel als bedrijfsaanvragen was daarvoor essentieel. Vervolgens zijn er campagnes ontwikkeld specifiek voor deze zoektermen. Om de winstgevendheid inzichtelijk te maken moesten we er voor zorgen dat alles meetbaar is.

Resultaat

Al vanaf de eerste maand waren de campagnes winstgevend en de klantaanvragen aanzienlijk verhoogd. In de eerste drie maanden dat de campagnes online stonden, zijn er 50 conversies binnengekomen voor personeelswerving waarmee het doel is behaald.

  • Winstgevende campagnes
  • Gestegen klantaanvragen
  • Constante stroom aan aanvragen
  • Doeltreffende vindbaarheid

DOCK 3

DOCK 3 is een evenementenlocatie in Antwerpen waar vele seminars, caterings en evenementen van zowel bekende multinationals als kleine bedrijven worden gehouden. Doordat het verkeer op de website en de aanvraag van offertes tegenviel, is Lead Tactics ingeschakeld.

Minder kosten en meer conversie voor DOCK 3

En een verhoogde vindbaarheid in de zoekmachines

25+

Zakelijke aanvragen p/m

12%

Meer organische bezoekers

2,5%

Conversiepercentage vergroot

Beginsituatie

‘DOCK 3 ervaarde een tegenvallend aantal aanvragen via de website. Het bedrijf had geen goede organische vindbaarheid, en geen effectieve campagne voor zakelijke aanvragen. Daarnaast was de inrichting van de website niet optimaal ingericht. Belangrijk hierbij was dat er een constante stroom aan aanvragen werd gegenereerd over het gehele jaar.

Gekozen diensten

  • Google Ads
  • SEO
  • Facebook Ads
  • Conversie optimalisatie

Branche

Evenementenservices

Plan van aanpak

Na eerst de bestaande data van de website te analyseren en te evalueren, is ervoor gekozen om een nieuwe site te leveren met een geïntegreerde SEO-strategie. Dit is gedaan om de kosten te verlagen en de conversieratio te verhogen. Daarnaast zal er content worden gecreëerd die ervoor zorgt dat DOCK 3 makkelijk kan worden gevonden in zoekmachines.

Resultaat

Door middel van de SEO-strategie is er gewerkt aan linkbuilding. Voor DOCK 3 zijn er kwalitatieve links gegenereerd waardoor de totale vindbaarheid is verbeterd en waardoor de website beter is gaan scoren in zoekmachines.

    • 12% meer organische bezoekers
    • Conversiepercentage vergroot met 2,5%
    • 25 zakelijke aanvragen per maand
    • Verbeterde vindbaarheid
    • Effectieve en commerciële website

Avignon Capital

Avignon Capital is een internationale vastgoedbellegger die voornamelijk actief is in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland en Spanje. De klanten van Avignon Capital zijn particuliere beleggers en het beursgenoteerde Cubic Property Fund. Avignon Capital heeft ons ingeschakeld om bekendheid te creëren voor hun intrede in de Australische markt. De uitdaging is om makelaars te bereiken met een ruim financieel vermogen, die bekend zijn met beleggen, financiën en onroerend goed.

Meer bekendheid creëren op een onbekende markt

60 conversies binnen drie weken

3

Weken campagne

Internationale

Campagne

66

Vastgoed leads

Beginsituatie

Avignon Capital is een internationale vastgoedbellegger die voornamelijk actief is in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland en Spanje. De klanten van Avignon Capital zijn particuliere beleggers en het beursgenoteerde Cubic Property Fund. Avignon Capital heeft Lead Tactics ingeschakeld om bekendheid te creëren voor hun intrede in de Australische markt. De uitdaging is om makelaars te bereiken met een ruim financieel vermogen, die bekend zijn met beleggen, financiën en onroerend goed.

Gekozen diensten

  • Google Ads
  • LinkedIn Ads
  • Facebook Ads

Branche

Vastgoed

Plan van aanpak

Deze uitdaging moest gerealiseerd worden binnen slechts drie weken. Om dit te bereiken hebben we intensieve, doelgerichte campagnes ontwikkeld die een grote impact hebben. Het doel was om de bekendheid van Avignon Capital te vergroten bij belangrijke makelaars en andere financiële belanghebbende om investeringsmogelijkheden te creëren. Deze bestonden, onder andere, uit: Invest, Nestoria, Cityfeet LJ Hooker, Colliers International, Oxford Properties Group, Commercial Search, Bentall Kennedy en vele andere. De focus lag hierbij op Sidney, Melbourne, Canberra en Brisbane.

Binnen deze strategie zijn onder andere Google Zoekadvertenties, Google Display advertenties, Facebook-advertenties en LinkedIn-advertenties ingezet. Bij deze advertenties werden er doelgroepen geselecteerd die dichtbij Avignon Capital stonden op basis van interesses en activiteiten. Hierdoor werden alleen potentiele klanten getarged wat resulteerde in een hoog conversiepercentage.

Resultaat

Google Zoekadvertenties: Hierdoor is Avignon Capital vindbaar geworden bij alle relevante zoekwoorden in de eerder genoemde steden.

Google Display: De Display advertenties zijn getoond op pagina’s die relevant zijn voor potentiële klanten van Avignon Capital. Deze bestonden onder andere uit investeringsfondsen, financiële markten, mensen die geïnteresseerd zijn in bedrijfs- en economisch nieuws, vastgoedbeheerders, etc.

Facebook-advertenties: We hebben ervoor gezorgd dat de advertenties zichtbaar waren voor specifieke doelgroepen. Deze groepen werden ingedeeld op interesses, waaronder financiële belangen, makelaars met licenties, beleggen in vastgoed, etc.

LinkedIn-advertenties: Deze advertenties zijn ingericht op basis van functietitel, type bedrijf, bedrijfsgrootte en interesses.

Retargeting: Elk persoon dat interesse heeft getoond in de advertenties is vervolgens herhaaldelijk in contact gekomen met Avignon Capital door de retargeting functie van Facebook, LinkedIn, YouTube en Google. Hierdoor kregen ze nogmaals een advertentie van ons te zien. Dit heeft de bekendheid van Avignon Capital exponentieel vergroot in de nieuwe markt en zo bleef Avignon Capital top of mind!

Binnen een tijdsbestek van drie weken zijn er meer dan 60 conversies gegenereerd via de bovenstaande strategie. LinkedIn heeft ruim 90% van de conversies gegenereerd. Deze campagne heeft in totaal drie weken gedraaid en Avignon Capital is tot op de dag van vandaag bezig met alle potentiële klanten.

  • Relevante zoekwoorden
  • Doelgerichte display advertenties
  • Specifieke doelgroepen
  • Retargeting
  • Conversie en klant stijging

Umspannwerk Kreuzberg

Via Beamee Online Media zijn we in contact gekomen met Umspannwerk Kreuzberg. De vraag vanuit het Duitse bedrijf was: hoe kunnen we een industrieel pand, vol fanatieke startups aan de buitenwereld voorstellen? En hoe creëren we interesse bij potentiële huurders voor dit historische pand?

Promoten bij de doelgroep met Facebook Ads

Meer kantoor ruimtes verhuurd voor Umspannwerk Kreuzberg

Vernieuwde

website

Responsive

design

Verbeterde

vindbaarheid

Beginsituatie

Via Beamee Online Media zijn we in contact gekomen met Umspannwerk Kreuzberg. De vraag vanuit het Duitse bedrijf was: hoe kunnen we een industrieel pand, vol fanatieke startups aan de buitenwereld voorstellen? En hoe creëren we interesse bij potentiële huurders voor dit historische pand?

Gekozen diensten

  • Strategie ontwikkeling
  • Concept uitwerken
  • Wireframes creëren
  • Design
  • Website ontwerp

Branche

Vastgoed

Plan van aanpak

Ons antwoord: Een video ontwikkelen waarin het verhaal achter Umspannwerk Kreuzberg duidelijk wordt gemaakt. Een aantal personeelsleden vertellen in de video precies hoe hun bedrijf in dit historische pand terecht is gekomen en wat werken hierin zo bijzonder maakt. De video’s werden gepromoot op de social media kanalen van Umspannwerk Kreuzberg door middel van Facebookadvertenties bij de juiste doelgroep.  Het resultaat van de video is hieronder te zien:

Resultaat

Maar dat was niet het enige. Om alle startups onder de aandacht te brengen is er een hele reeks aan video’s ontwikkeld. Verschillende bedrijven kwamen hierbij aan het woord waarbij ze vertelden hoe ze zijn begonnen.