Stel je vraag

Heeft u vragen over websites of over Lead Tactics? Stel uw vraag direct online.

In één kwartaal 83 nieuwe medewerkers werven

Met behulp van een efficiënte landingspagina

642

inschrijvingen

216

facebook leads

426

google leads

Beginsituatie

Young Label – uitzender van horeca- en evenementenpersoneel – stond voor de uitdaging meer en geschikter personeel te werven. Om die reden zocht Young Label naar een partij die kon helpen de juiste kandidaten te bereiken, hen te enthousiasmeren en te laten solliciteren. Zij zochten naar een efficiëntere en effectievere manier om geschikte kandidaten te werven.

Gekozen diensten

  • Landingspagina ontwikkeling
  • Facebook Ads
  • Google Ads

Branche

Evenementenservices

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft aan de hand van een gesprek, waarin de behoeften en doelstellingen zijn besproken, een heldere strategie opgesteld. Vervolgens zijn de landingspagina’s geoptimaliseerd en omgebouwd tot geoliede conversiemachines, met onder andere een nieuw design en conversiegerichte elementen. Om het aantal bezoekers te verhogen, zijn er een aantal pakkende campagnes ingezet om de juiste doelgroep te bereiken.

Resultaat

De wervingsstrategie, het ombouwen van de landingspagina’s en de campagnes hebben geresulteerd in 83 nieuwe medewerkers in drie maanden tijd. Dit heeft ervoor gezorgd dat Young Label voor meer opdrachten en evenementen geschikt en representatief personeel heeft kunnen bieden.

  • 83 nieuwe medewerkers in drie maanden
  • Effectieve wervingsstrategie
  • Conversiegerichte landingspagina

“Jong en ambitieus bedrijf, altijd op zoek naar innovaties.”

– Florentine Rijkemans
Young Label

Alle Cases

Echt willengroeien?

De inspanning en investering die komt kijken bij Dynamische Online Marketing, maakt deze dienst alleen geschikt voor bedrijven die écht willen groeien. Ben jij er daar één van? We werken dan graag met je samen.

Maak een afspraak
certificaten lead tactics
Beoordeling door klanten: 9,4 /10 26 beoordelingen