Meer sollicitaties, geschiktere kandidaten en meer tevreden klanten

Young Label – uitzender van horeca- en evenementenpersoneel – stond voor de uitdaging meer en geschikt personeel te werven.

Om die reden zocht Young Label naar een partij die kon helpen de juiste kandidaten te bereiken, hun te enthousiasmeren en te laten solliciteren. Zij zochten naar een efficiënte en effectieve manier om geschikte kandidaten te werven

Lead Tactics heeft aan de hand van een gesprek, waarin de behoeften en doelstellingen zijn besproken, een heldere strategie opgesteld. Vervolgens zijn de landingspagina’s geoptimaliseerd en omgebouwd tot geoliede conversiemachines, met onder andere een nieuw design en conversiegerichte elementen. Om het aantal bezoekers te verhogen, zijn er een aantal pakkende campagnes ingezet om de juiste doelgroep te bereiken.

De wervingsstrategie, het ombouwen van de landingspagina’s en de campagnes hebben geresulteerd in 83 nieuwe medewerkers in drie maanden tijd. Dit heeft ervoor gezorgd dat Young Label voor meer opdrachten en evenementen geschikt en representatief personeel heeft kunnen bieden

Een effectieve wervingsstrategie
Conversiegerichte landingspagina’s
83 nieuwe medewerkers in één kwartaal