642
inschrijvingen
216
facebook leads
426
google leads

Beginsituatie
Young Label – uitzender van horeca- en evenementenpersoneel – stond voor de uitdaging meer en geschikter personeel te werven. Om die reden zocht Young Label naar een partij die kon helpen de juiste kandidaten te bereiken, hen te enthousiasmeren en te laten solliciteren. Zij zochten naar een efficiëntere en effectievere manier om geschikte kandidaten te werven.
Gekozen diensten
- Landingspagina ontwikkeling
- Facebook Ads
- Google Ads
Branche
Evenementenservices
Plan van aanpak
Lead Tactics heeft aan de hand van een gesprek, waarin de behoeften en doelstellingen zijn besproken, een heldere strategie opgesteld. Vervolgens zijn de landingspagina’s geoptimaliseerd en omgebouwd tot geoliede conversiemachines, met onder andere een nieuw design en conversiegerichte elementen. Om het aantal bezoekers te verhogen, zijn er een aantal pakkende campagnes ingezet om de juiste doelgroep te bereiken.

Resultaat
De wervingsstrategie, het ombouwen van de landingspagina’s en de campagnes hebben geresulteerd in 83 nieuwe medewerkers in drie maanden tijd. Dit heeft ervoor gezorgd dat Young Label voor meer opdrachten en evenementen geschikt en representatief personeel heeft kunnen bieden.
- 83 nieuwe medewerkers in drie maanden
- Effectieve wervingsstrategie
- Conversiegerichte landingspagina

“Jong en ambitieus bedrijf, altijd op zoek naar innovaties.”
– Florentine Rijkemans
Young Label