Heeft u vragen over websites of over Lead Tactics? Stel uw vraag direct online.

Betere online vindbaarheid.

Met als doel meer afspraken en adviesgesprekken te generen.

Regionale en Landelijke

Campagnes

Organische

Top posities

Gerichte

Google & Social campagnes

skin-surgery-logo

Beginsituatie

Skin + Surgery is een cosmetisch kliniek en staat voor drie disciplines: chirurgie, injectables en huidverbetering. Met een team van artsen en specialisten staan zij garant voor hoogwaardige behandelingen. Op het gebied van injectables en draadlift behandeling is Skin + Surgery toonaangevend. Ook specialiseert de kliniek, als een van de weinige, in het verwijderen van buccaal vet. Skin + Surgery had al eerder online campagnes opgezet, de basis moest omgezet worden naar een volledige winstgevende strategie. Ook was het gewenst om hogere organische posities te behalen op Google, een mooie uitdaging!

Gekozen diensten

  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • SEO

Branche

Cosmetische en plastische chirurgie

Plan van aanpak

Om te beginnen werden de huidige posities en campagnes geanalyseerd om te kijken waar al sterke posities waren en waar het tekort kwam. Voor de SEO strategie was het beeld duidelijk, de structuur binnen de website moest eerst op de schop voordat er verdere strategieën gemaakt konden worden. Nadat de structuur verbeterd was, werd er een strategie gemaakt om de bovenste posities op Google te bemachtigen. Later werd Facebook toegevoegd aan de gehele strategie om mensen betrokken te houden tot Skin + Surgery. Hierbij werd in verloop van uitbreiding, campagnes toegevoegd die naar nieuwe gaat zoeken op sociale media kanalen.

skin-surgery

Resultaat

Ondanks sterke concurrentie heeft de regionale strategie toch zijn vruchten weten te werpen. Door de verzameling van eigenschappen via het gerichte zoekverkeer van Google Ads en SEO, zijn de Facebook campagnes een lead machine geworden. Meerdere offertes komen per dag binnen en het blijft stijgen.

Nadat de gehele website SEO proof is gemaakt en de verdere SEO strategie is uitgerold, werden topposities gestaag behaald. Ondertussen werden de Google Ads campagnes steeds verder uitgebreid tot een landelijke schaal. Hierbij zorgde de campagnes op Facebook voor de laatste stappen in de funnel.

Dit alles heeft uiteindelijk geresulteerd in 70% meer website bezoekers, 237% meer adviesgesprekken en 56% meer contactmomenten.

  • 70% meer websitebezoekers
  • 237% meer adviesgesprekken
  • 56% contactaanvragen

“Jonge ondernemers vol energie, hebben verstand van zaken en hebben een zeer prettige werkrelatie.”

– Kris Bloem
OOfos

Alle Cases

Echt willengroeien?

De inspanning en investering die komt kijken bij Dynamische Online Marketing, maakt deze dienst alleen geschikt voor bedrijven die écht willen groeien. Ben jij er daar één van? We werken dan graag met je samen.

Maak een afspraak