Meer aanmeldingen, representatieve kandidaten en meer uitzendingen

MJR TOM – uitzender van personeel voor evenementen en festivals – stond voor de uitdaging voldoende en goed personeel te werven, nog voor dat het festivalseizoen zou beginnen.

Om genoeg personeel te kunnen uitzenden naar de geplande festivals en evenementen, zocht MJR TOM naar een partij die hun kon helpen een effectieve wervingscampagne op te zetten en uit te voeren, om zo aan de vraag te kunnen voldoen.

Lead Tactics heeft een gerichte wervingsstrategie opgezet. Vervolgens zijn er verschillende nieuwe conversiegerichte landingspagina’s gecreëerd om de juiste kandidaten te interesseren voor de diverse functies. Met verschillende campagnes via Google Adwords en Facebook is het aantal websitebezoekers en aanmeldingen geoptimaliseerd.

Lead Tactics heeft met de wervingsstrategie, de nieuwe landingspagina’s en met de Facebook en Adwords campagnes gezorgd voor een aanzienlijke toename in de toestroom van kandidaten en een groter aantal sollicitaties. Hierdoor kon MJR TOM met voldoende en representatief aan het drukke festivalseizoen beginnen.

Een gerichte wervingsstrategie
Effectieve wervende landingspagina’s
3175 leads in 6 maanden