Stel je vraag

Heeft u vragen over websites of over Lead Tactics? Stel uw vraag direct online.

Voldoende en goed personeel werven

Om aan het drukke festivalseizoen te beginnen

3175

inschrijving in 6 maanden

€4,75

per inschrijving

Vernieuwde

landingspagina

Beginsituatie

MJR TOM – uitzender van personeel voor evenementen en festivals – stond voor de uitdaging voldoende en goed personeel te werven, nog voor dat het festivalseizoen zou beginnen. Om genoeg personeel te kunnen uitzenden naar de geplande festivals en evenementen, zocht MJR TOM naar een partij die hun kon helpen een effectieve wervingscampagne op te zetten en uit te voeren, om zo aan de vraag te kunnen voldoen.

Gekozen diensten

  • Google Ads
  • Facebook Ads
  • Landingspagina ontwikkeling

Branche

Evenementenservices

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft een gerichte wervingsstrategie opgezet. Vervolgens zijn er verschillende nieuwe conversiegerichte landingspagina’s gecreëerd om de juiste kandidaten te interesseren voor de diverse functies. Met verschillende campagnes via Google Adwords en Facebook is het aantal websitebezoekers en aanmeldingen geoptimaliseerd.

Resultaat

Lead Tactics heeft met de wervingsstrategie, de nieuwe landingspagina’s en met de Facebook en Adwords campagnes gezorgd voor een aanzienlijke toename in de toestroom van kandidaten en een groter aantal sollicitaties. Hierdoor kon MJR TOM met voldoende en representatief personeel aan het drukke festivalseizoen beginnen.

  • Toegenomen sollicitaties
  • Nieuwe landingspagina’s
  • Toename kandidaten
Alle Cases

Echt willengroeien?

De inspanning en investering die komt kijken bij Dynamische Online Marketing, maakt deze dienst alleen geschikt voor bedrijven die écht willen groeien. Ben jij er daar één van? We werken dan graag met je samen.

Maak een afspraak
certificaten lead tactics
Beoordeling door klanten: 9,4 /10 26 beoordelingen