Een professionele website, een hogere conversieratio streven en meer aanvragen voor B2B evenementen.

DOCK3 ontving een tegenvallend aantal aanvragen voor zakelijke evenementen. Een ineffectief websitedesign en gebrek aan SEO zijn hier mogelijke oorzaken van.

DOCK3 besloot Lead Tactics in de arm te nemen, om de oorzaak van het tegenvallende aantal aanvragen te achterhalen en tevens te zorgen dat het aantal aanvragen substantieel zou toenemen.

Mede met behulp van visitor recording, is Lead Tactics tot de conclusie gekomen dat de resultaten veel beter zouden kunnen zijn met een nieuwe conversiegerichte website.

Er wordt een nieuwe professionele website gebouwd – om kosten te verlagen en de conversieratio te verhogen – en er is tevens een SEO strategie geïmplementeerd. De nieuwe website valt onder “betaal per resultaat” principe. Wanneer de afgesproken doelen niet worden behaald, wordt de investering in de website terugbetaald.

De oude website zonder strategie heeft geresulteerd in 132 nieuwe aanvragen sinds januari 2016. Het streven met de komende nieuwe website ligt op 250 en daar voorbij.

Lead Tactics blijft DOCK 3 ondersteunen op het gebied van online marketing, om zo voor een blijvende toename in aanvragen te zorgen.

132 directe aanvragen
Nieuwe website