Een hoger aantal websitebezoekers, meer conversies en een volgeboekt trouwseizoen

Beachclub Titus ervaarde een tegenvallend aantal aanvragen voor trouwerijen, wat veroorzaakt werd door de huidige online strategie.

Zij zochten daarom naar een betrouwbare partij die een grotere naamsbekendheid voor hen binnen de trouwsector kon realiseren en kon helpen met de conversieoptimalisatie op hun website.

Lead Tactics heeft voor Beachclub Titus uitgebreid marktonderzoek gedaan, een gedegen stappenplan gemaakt, de online marketing uit handen genomen en hun websitedesign herzien, om zo de vindbaarheid van de website te verbeteren en het aantal aanvragen te verhogen.

De marketingactiviteiten van Lead Tactics hebben geresulteerd in 130+ directe aanvragen en een volgeboekt trouwseizoen 2016. Lead Tactics biedt Beachclub Titus blijvende ondersteuning op het gebied van marketing en gaat verder met het optimaliseren van de overige landingspagina’s, het verbeteren van de vindbaarheid en het verhogen van het aantal conversies per dienst.

130+ directe aanvragen
200% meer online aanvragen in 5 maanden!
Volgeboekt trouwseizoen 2016