Casestudie

PlusPort

Online Marketing Analyse

PlusPort wilde inzicht krijgen in hoe zij hun online prestaties konden optimaliseren, om zo de hoogste ROI te realiseren. Lead Tactics heeft onder andere de verschillende websites, Social Media, SEO en Google Adwords aangepakt. De uitgebreide online marketing analyse en het adviesrapport van Lead Tactics hebben ervoor gezorgd dat PlusPort de benodigde inzichten verkreeg.

Casestudie

VCA Direct

Adwords Optimalisatie

VCA Direct ervaarde tegenvallende prestaties uit hun Google Adwords campagne. Lead Tactics heeft deze opnieuw opgezet en belangrijke onderdelen, waaronder de conversiemeting, goed ingesteld. Er zijn meer en kwalitatief hogere websitebezoekers gegenereerd, waardoor de conversieratio is verbeterd en de ROI van de Google Adwords campagne is verhoogd.

Casestudie

MJR TOM

Facebook adverteren

MJR TOM stond voor de uitdaging voldoende en goed personeel te werven. Met een gerichte wervingsstrategie zijn er verschillende nieuwe conversiegerichte landingspagina’s gecreëerd om de juiste kandidaten te interesseren voor de diverse functies. Met verschillende campagnes via Facebook en Google Adwords is het aantal websitebezoekers en aanmeldingen geoptimaliseerd.

Casestudie

Hof Catering

Conversiegericht webdesign

Hof Catering had een verouderde website waarop hun visie, kracht en waarde niet gepresenteerd werden. Lead Tactics heeft Hof Catering geholpen hun boodschap en kernwaarden te communiceren en deze in een mooi jasje te steken. Een unieke en conversiegerichte webdesign heeft geresulteerd in een website met de juiste look & feel.

Casestudie

Magaluf Events

Gerichte promotiecampagne

Magaluf Events was niet tevreden over de online prestaties en sales. Er konden potentieel meer tickets en pakketten verkocht worden. Lead Tactics heeft samen met Magaluf Events een effectieve strategie bedacht, waarna Facebook en Google Adwords campagnes zijn opgezet. De activiteiten van Lead Tactics hebben ervoor gezorgd dat het aantal aankopen aanzienlijk verhoogd is.

Casestudie

Brouwersgracht

Vindbaarheid website

Fysiotherapie Brouwersgracht had een nieuwe website laten maken, maar deze voldeed helaas niet aan hun eisen. Door de hulp van Lead Tactics is de website nu beter vindbaar. Daarbij functioneert de website beter en sneller, waarmee de gebruiksvriendelijkheid is verhoogd. Toekomstige marketingactiviteiten worden ook toevertrouwd aan Lead Tactics.

Casestudie

Young Label

Wervingsstrategie uitvoeren

Young Label stond voor de uitdaging om meer en geschikt personeel te werven. Lead Tactics heeft een heldere strategie opgesteld en vervolgens landingspagina’s geoptimaliseerd en omgebouwd tot geoliede conversiemachines. Dit heeft ervoor gezorgd dat Young Label voor meer opdrachten en evenementen geschikt en representatief personeel heeft kunnen bieden

Casestudie

DOCK 3

Conversie optimalisatie

DOCK 3 ontving een tegenvallend aantal aanvragen voor zakelijke evenementen. Mede met behulp van visitor recording, is Lead Tactics tot de conclusie gekomen dat de resultaten verbeterd kunnen worden met een conversiegerichte website. Lead Tactics blijft DOCK 3 ondersteunen op het gebied van online marketing, om zo voor een blijvende toename in aanvragen te zorgen.

Casestudie

Beachclub Titus

Conversie optimalisatie

Beachclub Titus ervaarde een tegenvallende aantal aanvragen. Lead Tactics heeft voor Beachclub Titus uitgebreid marktonderzoek gedaan, een gedegen stappenplan gemaakt. de gehele online marketing uit handen genomen en het websitedesign herzien, om zo het aantal aanvragen te verhogen. Ook voor Beachclub Titus heeft Dynamische Online Marketing gezorgd voor online succes.