Meer online verkopen

Dat je nog meer online wilt verkopen is op zich geen nieuws. Als het even kan, willen we allemaal het liefst zoveel mogelijk producten en diensten verkopen. Terwijl het verkoopteam allerlei dure cursussen krijgen voorgeschoteld zijn er ook een hele hoop technieken die een stuk minder kostbaar zijn. Want meer online verkopen hoeft niet eens…

Lees het hele artikel
Voice search

Als we sommige deskundigen mogen geloven dan kunnen over een paar jaar alle keyboards de prullenbak in. De meeste zoekopdrachten zullen namelijk niet meer via het toetsenbord plaatsvinden, maar worden uitgevoerd door gehaaste smartphone gebruikers die druk tegen hun mobieltje schreeuwen. De toekomst van het online zoeken ligt daarom in handen van voice search, oftewel…

Lees het hele artikel
Online doelgroep

Het bepalen van de doelgroep is voor elke marketeer altijd de eerste stap. Of zo zou het in elk geval moeten zijn. Logisch zul je denken, maar toch zijn er nog te veel online marketeers die deze cruciale stap overslaan. Gooi jouw online publiek vooral niet op een grote hoop, alleen omdat je ze niet…

Lees het hele artikel
Bing adverteren

We moeten er weliswaar geen wonderen van verwachten, maar we moeten Bing toch ook zeker niet onderschatten. Allemaal kennen we de zoekmachine wel, maar bij lang niet iedereen is de zoekmachine de eerste keus. Dat is ook meteen waarom Bing niet door alle bedrijven als een prioriteit wordt gezien als het aankomt op online adverteren….

Lees het hele artikel