Fysiotherapie Brouwersgracht had een nieuwe website laten maken, welke helaas niet aan hun eisen voldeed. Om de website te verbeteren zochten zij naar een betrouwbare partij voor een fijne en transparante samenwerking. Een partij die hun website kon verbeteren, het beheer uit handen kon nemen en toekomstige online marketingactiviteiten kon uitvoeren.
Een beheerde nieuwe website naar wens
Met online marketingactiviteiten
Beginsituatie
Fysiotherapie Brouwersgracht had recentelijk een nieuwe website laten maken, welke helaas niet aan hun eisen voldeed. Om de website te verbeteren zocht het bedrijf naar een betrouwbare partij voor een fijne en transparante samenwerking. Een partij die hun website kon verbeteren, het beheer uit handen kon nemen en toekomstige online marketingactiviteiten kon uitvoeren.
Gekozen diensten
- Website optimalisatie
- Website beheer
- SEO
Plan van aanpak
Lead Tactics heeft zich voor Fysiotherapie Brouwersgracht ingezet en een fijne transparante samenwerking geboden. De website is op technisch en SEO vlak geoptimaliseerd. Daarnaast heeft Lead Tactics door de hosting te veranderen en een aantal technische aanpassingen te doen, de snelheid van de website aanzienlijk verbeterd. Ook heeft Lead Tactics een aantal plannen voorgelegd om de online prestaties te verbeteren.
Met de hulp van Lead Tactics is de website nu beter vindbaar. Daarbij functioneert de website beter en sneller, waarmee de gebruiksvriendelijkheid is verhoogd. Fysiotherapeut Brouwersgracht is blij met de samenwerking en zal de toekomstige marketingactiviteiten met vertrouwen aan Lead Tactics uitbesteden.
- Beter vindbaar
- Snellere website
- Verhoogde gebruiksvriendelijkheid
“Alle gemaakte afspraken nagekomen. Top bedrijf!”
– Grit Felicetti
Praktijk Brouwersgracht
Hof Catering – een cateraar met passie voor koken, goed en duurzaam eten – had tot voor kort een verouderde website waarop hun visie, kracht en waarde niet juist gepresenteerd werden. Om (potentiële) klanten te laten zien wat ze in huis – of de keuken – hebben, wilden ze een nieuwe website waarop duidelijk zou worden waarvoor ze staan en wat ze te bieden hebben. Hof Catering wilde een nieuwe responsieve website met het juiste gevoel en een krachtige boodschap.
Geheel nieuwe responsive website
Met een krachtige boodschap en visie
Beginsituatie
Hof Catering – een cateraar met passie voor koken en goed en duurzaam eten – had tot voor kort een verouderde website waarop hun visie, kracht en waarde niet goed gepresenteerd werden.
Om (potentiële) klanten te laten zien wat ze in huis – of in de keuken – hebben, wilde het bedrijf een nieuwe website waarop duidelijk zou worden waarvoor het bedrijf staat en wat ze te bieden hebben. Hof Catering wilde een nieuwe responsieve website met het juiste gevoel en een krachtige boodschap.
Branche
Horeca en toerisme
Plan van aanpak
Lead Tactics heeft Hof Catering geholpen door hun boodschap en kernwaarden in een mooi jasje te steken, en deze daarna over te brengen aan de klanten. Met een uniek en conversiegerichte webdesign is er een gebruiksvriendelijke website gerealiseerd.
De hulp van Lead Tactics heeft geresulteerd in een website met de juiste look & feel, waarop de passie voor goed en duurzaam eten duidelijk gecommuniceerd wordt. Ook de unieke receptuur, de bijzondere smaakcombinaties en de klant- en gastgerichtheid wordt hier uitgelicht. Lead Tactics heeft een snelle en responsieve website gerealiseerd waarop Hof Catering optimaal gerepresenteerd wordt.
- Responsive website
- Krachtige boodschap
- Visie
DOCK 3 is een evenementenlocatie in Antwerpen waar vele seminars, caterings en evenementen van zowel bekende multinationals als kleine bedrijven worden gehouden. Doordat het verkeer op de website en de aanvraag van offertes tegenviel, is Lead Tactics ingeschakeld.
Minder kosten en meer conversie voor DOCK 3
En een verhoogde vindbaarheid in de zoekmachines
25+
Zakelijke aanvragen p/m
12%
Meer organische bezoekers
2,5%
Conversiepercentage vergroot
Beginsituatie
‘DOCK 3 ervaarde een tegenvallend aantal aanvragen via de website. Het bedrijf had geen goede organische vindbaarheid, en geen effectieve campagne voor zakelijke aanvragen. Daarnaast was de inrichting van de website niet optimaal ingericht. Belangrijk hierbij was dat er een constante stroom aan aanvragen werd gegenereerd over het gehele jaar.
Gekozen diensten
- Google Ads
- SEO
- Facebook Ads
- Conversie optimalisatie
Branche
Evenementenservices
Plan van aanpak
Na eerst de bestaande data van de website te analyseren en te evalueren, is ervoor gekozen om een nieuwe site te leveren met een geïntegreerde SEO-strategie. Dit is gedaan om de kosten te verlagen en de conversieratio te verhogen. Daarnaast zal er content worden gecreëerd die ervoor zorgt dat DOCK 3 makkelijk kan worden gevonden in zoekmachines.
Door middel van de SEO-strategie is er gewerkt aan linkbuilding. Voor DOCK 3 zijn er kwalitatieve links gegenereerd waardoor de totale vindbaarheid is verbeterd en waardoor de website beter is gaan scoren in zoekmachines.
-
- 12% meer organische bezoekers
- Conversiepercentage vergroot met 2,5%
- 25 zakelijke aanvragen per maand
- Verbeterde vindbaarheid
- Effectieve en commerciële website
In januari 2018 opende een nieuw restaurant zijn deuren in het bruisende centrum van Den Haag: restaurant Hendriks. Een restaurant dat ‘fast good food’ serveert en daarnaast talrijke cocktails en biertjes op de kaart heeft staan. Een concept dat perfect past bij de locatie. Wat nog ontbrak was een passende website, wat wij op ons hebben genomen.
Een mobielvriendelijke website voor Hendriks
Die zorgt voor de juiste conceptbeschrijving
Beginsituatie
In januari 2018 opende een nieuw restaurant zijn deuren in het bruisende centrum van Den Haag: restaurant Hendriks. Een restaurant dat ‘fast good food’ serveert en daarnaast talrijke cocktails en biertjes op de kaart heeft staan. Een concept dat perfect past bij de locatie. Wat alleen nog ontbrak was een passende website, waar Lead Tactics voor heeft gezorgd.
Gekozen diensten
- Strategie ontwikkeling
- Concept uitwerken
- Wireframes creëren
- Designen
- Website ontwerp
Branche
Horeca en toerisme
Plan van aanpak
Om de site zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken, wilden we een snelle, mobielvriendelijke site ontwikkelen in de eigenzinnige stijl van Hendriks. Met deze website wilden we het concept van restaurant Hendriks zo duidelijk mogelijk naar voren laten komen. Hoe we dat precies gedaan hebben, kun je hieronder zien.