Beachclub Titus

Beachclub Titus ervaarde een tegenvallend aantal aanvragen voor trouwerijen, wat veroorzaakt werd door de huidige online strategie. Zij zochten daarom naar een betrouwbare partij die voor hen een grotere naamsbekendheid binnen de trouwsector kon realiseren en kon helpen met de conversieoptimalisatie op hun website.

Grotere naamsbekendheid binnen de trouw sector

En een betere vindbaarheid van de website

130+

Directe aanvragen

200%

Online meer aanvragen in 5 maanden

2017

Volgeboekt trouwseizoen

Beginsituatie

Beachclub Titus ervaarde een tegenvallend aantal aanvragen voor trouwerijen, wat veroorzaakt werd door de huidige online strategie. Zij zochten daarom naar een betrouwbare partij die voor Titus een grotere naamsbekendheid binnen de trouwsector kon realiseren en kon helpen met de conversieoptimalisatie op hun website.

Gekozen diensten

  • SEO
  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Conversie optimalisatie

Branche

Horeca & Evenementenservices

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft voor Beachclub Titus uitgebreid marktonderzoek gedaan, een gedegen stappenplan gemaakt, de online marketing uit handen genomen en hun websitedesign herzien, om zo de vindbaarheid van de website te verbeteren en het aantal aanvragen te verhogen.

Resultaat

De marketingactiviteiten van Lead Tactics hebben geresulteerd in 130+ directe aanvragen en een volgeboekt trouwseizoen 2016. Lead Tactics biedt Beachclub Titus blijvende ondersteuning op het gebied van marketing en gaat verder met het optimaliseren van de overige landingspagina’s, het verbeteren van de vindbaarheid en het verhogen van het aantal conversies per dienst.

  • 130+ directe aanvragen
  • Trouwseizoen 2016 volgeboekt
  • Landingspagina’s geoptimaliseerd
  • Conversies per dienst gestegen

“Professionele ondersteuning en gegarandeerde omzet verhoging.”

– Sebastiaan Riemen
Beachclub Titus

Brouwersgracht

Fysiotherapie Brouwersgracht had een nieuwe website laten maken, welke helaas niet aan hun eisen voldeed. Om de website te verbeteren zochten zij naar een betrouwbare partij voor een fijne en transparante samenwerking. Een partij die hun website kon verbeteren, het beheer uit handen kon nemen en toekomstige online marketingactiviteiten kon uitvoeren.

Een beheerde nieuwe website naar wens

Met online marketingactiviteiten

Snellere

Website

Optimalisatie

Website

SEO

Website

Beginsituatie

Fysiotherapie Brouwersgracht had recentelijk een nieuwe website laten maken, welke helaas niet aan hun eisen voldeed. Om de website te verbeteren zocht het bedrijf naar een betrouwbare partij voor een fijne en transparante samenwerking. Een partij die hun website kon verbeteren, het beheer uit handen kon nemen en toekomstige online marketingactiviteiten kon uitvoeren.

Gekozen diensten

  • Website optimalisatie
  • Website beheer
  • SEO

Branche

Gezondheidszorg

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft zich voor Fysiotherapie Brouwersgracht ingezet en een fijne transparante samenwerking geboden. De website is op technisch en SEO vlak geoptimaliseerd. Daarnaast heeft Lead Tactics door de hosting te veranderen en een aantal technische aanpassingen te doen, de snelheid van de website aanzienlijk verbeterd. Ook heeft Lead Tactics een aantal plannen voorgelegd om de online prestaties te verbeteren.

Resultaat

Met de hulp van Lead Tactics is de website nu beter vindbaar. Daarbij functioneert de website beter en sneller, waarmee de gebruiksvriendelijkheid is verhoogd. Fysiotherapeut Brouwersgracht is blij met de samenwerking en zal de toekomstige marketingactiviteiten met vertrouwen aan Lead Tactics uitbesteden.

  • Beter vindbaar
  • Snellere website
  • Verhoogde gebruiksvriendelijkheid

“Alle gemaakte afspraken nagekomen. Top bedrijf!”

– Grit Felicetti
Praktijk Brouwersgracht

DOCK 3

DOCK 3 is een evenementenlocatie in Antwerpen waar vele seminars, caterings en evenementen van zowel bekende multinationals als kleine bedrijven worden gehouden. Doordat het verkeer op de website en de aanvraag van offertes tegenviel, is Lead Tactics ingeschakeld.

Minder kosten en meer conversie voor DOCK 3

En een verhoogde vindbaarheid in de zoekmachines

25+

Zakelijke aanvragen p/m

Verbeterde

vindbaarheid

Verhoogde

zoekmachine score

Beginsituatie

DOCK 3 is een evenementenlocatie in Antwerpen waar vele seminars, caterings en evenementen van zowel bekende multinationals als kleine bedrijven worden gehouden. Doordat het verkeer op de website en de aanvraag van offertes tegenviel, is Lead Tactics ingeschakeld.

Gekozen diensten

  • Google Ads
  • SEO
  • Facebook Ads
  • Conversie optimalisatie

Branche

Evenementenservices

Plan van aanpak

Na eerst de bestaande data van de website te analyseren en te evalueren, is ervoor gekozen om een nieuwe site te leveren met een geïntegreerde SEO-strategie. Dit is gedaan om de kosten te verlagen en de conversieratio te verhogen. Daarnaast zal er content worden gecreëerd die ervoor zorgt dat DOCK 3 makkelijk kan worden gevonden in zoekmachines.

Resultaat

Door middel van de SEO-strategie is er gewerkt aan linkbuilding. Voor DOCK 3 zijn er kwalitatieve links gegenereerd waardoor de totale vindbaarheid is verbeterd en waardoor de website beter is gaan scoren in zoekmachines.

  • Linkbuilding optimalisatie
  • Kwalitatieve links gegenereerd
  • Verbeterde vindbaarheid
  • Verhoogde zoekmachine score