Beachclub Titus

Beachclub Titus ervaarde een tegenvallend aantal aanvragen voor trouwerijen, wat veroorzaakt werd door de huidige online strategie. Zij zochten daarom naar een betrouwbare partij die voor hen een grotere naamsbekendheid binnen de trouwsector kon realiseren en kon helpen met de conversieoptimalisatie op hun website.

Grotere naamsbekendheid binnen de trouw sector

En een betere vindbaarheid van de website

130+

Directe aanvragen

200%

Online meer aanvragen in 5 maanden

2017

Volgeboekt trouwseizoen

Beginsituatie

Beachclub Titus ervaarde een tegenvallend aantal aanvragen voor trouwerijen, wat veroorzaakt werd door de huidige online strategie. Zij zochten daarom naar een betrouwbare partij die voor Titus een grotere naamsbekendheid binnen de trouwsector kon realiseren en kon helpen met de conversieoptimalisatie op hun website.

Gekozen diensten

  • SEO
  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Conversie optimalisatie

Branche

Horeca & Evenementenservices

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft voor Beachclub Titus uitgebreid marktonderzoek gedaan, een gedegen stappenplan gemaakt, de online marketing uit handen genomen en hun websitedesign herzien, om zo de vindbaarheid van de website te verbeteren en het aantal aanvragen te verhogen.

Resultaat

De marketingactiviteiten van Lead Tactics hebben geresulteerd in 130+ directe aanvragen en een volgeboekt trouwseizoen 2016. Lead Tactics biedt Beachclub Titus blijvende ondersteuning op het gebied van marketing en gaat verder met het optimaliseren van de overige landingspagina’s, het verbeteren van de vindbaarheid en het verhogen van het aantal conversies per dienst.

  • 130+ directe aanvragen
  • Trouwseizoen 2016 volgeboekt
  • Landingspagina’s geoptimaliseerd
  • Conversies per dienst gestegen

“Professionele ondersteuning en gegarandeerde omzet verhoging.”

– Sebastiaan Riemen
Beachclub Titus

Avignon Capital

Avignon Capital is een internationale vastgoedbellegger die voornamelijk actief is in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland en Spanje. De klanten van Avignon Capital zijn particuliere beleggers en het beursgenoteerde Cubic Property Fund. Avignon Capital heeft ons ingeschakeld om bekendheid te creëren voor hun intrede in de Australische markt. De uitdaging is om makelaars te bereiken met een ruim financieel vermogen, die bekend zijn met beleggen, financiën en onroerend goed.

Meer bekendheid creëren op een onbekende markt

60 conversies binnen drie weken

3

Weken campagne

Internationale

Campagne

66

Vastgoed leads

Beginsituatie

Avignon Capital is een internationale vastgoedbellegger die voornamelijk actief is in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland en Spanje. De klanten van Avignon Capital zijn particuliere beleggers en het beursgenoteerde Cubic Property Fund. Avignon Capital heeft Lead Tactics ingeschakeld om bekendheid te creëren voor hun intrede in de Australische markt. De uitdaging is om makelaars te bereiken met een ruim financieel vermogen, die bekend zijn met beleggen, financiën en onroerend goed.

Gekozen diensten

  • Google Ads
  • LinkedIn Ads
  • Facebook Ads

Branche

Vastgoed

Plan van aanpak

Deze uitdaging moest gerealiseerd worden binnen slechts drie weken. Om dit te bereiken hebben we intensieve, doelgerichte campagnes ontwikkeld die een grote impact hebben. Het doel was om de bekendheid van Avignon Capital te vergroten bij belangrijke makelaars en andere financiële belanghebbende om investeringsmogelijkheden te creëren. Deze bestonden, onder andere, uit: Invest, Nestoria, Cityfeet LJ Hooker, Colliers International, Oxford Properties Group, Commercial Search, Bentall Kennedy en vele andere. De focus lag hierbij op Sidney, Melbourne, Canberra en Brisbane.

Binnen deze strategie zijn onder andere Google Zoekadvertenties, Google Display advertenties, Facebook-advertenties en LinkedIn-advertenties ingezet. Bij deze advertenties werden er doelgroepen geselecteerd die dichtbij Avignon Capital stonden op basis van interesses en activiteiten. Hierdoor werden alleen potentiele klanten getarged wat resulteerde in een hoog conversiepercentage.

Resultaat

Google Zoekadvertenties: Hierdoor is Avignon Capital vindbaar geworden bij alle relevante zoekwoorden in de eerder genoemde steden.

Google Display: De Display advertenties zijn getoond op pagina’s die relevant zijn voor potentiële klanten van Avignon Capital. Deze bestonden onder andere uit investeringsfondsen, financiële markten, mensen die geïnteresseerd zijn in bedrijfs- en economisch nieuws, vastgoedbeheerders, etc.

Facebook-advertenties: We hebben ervoor gezorgd dat de advertenties zichtbaar waren voor specifieke doelgroepen. Deze groepen werden ingedeeld op interesses, waaronder financiële belangen, makelaars met licenties, beleggen in vastgoed, etc.

LinkedIn-advertenties: Deze advertenties zijn ingericht op basis van functietitel, type bedrijf, bedrijfsgrootte en interesses.

Retargeting: Elk persoon dat interesse heeft getoond in de advertenties is vervolgens herhaaldelijk in contact gekomen met Avignon Capital door de retargeting functie van Facebook, LinkedIn, YouTube en Google. Hierdoor kregen ze nogmaals een advertentie van ons te zien. Dit heeft de bekendheid van Avignon Capital exponentieel vergroot in de nieuwe markt en zo bleef Avignon Capital top of mind!

Binnen een tijdsbestek van drie weken zijn er meer dan 60 conversies gegenereerd via de bovenstaande strategie. LinkedIn heeft ruim 90% van de conversies gegenereerd. Deze campagne heeft in totaal drie weken gedraaid en Avignon Capital is tot op de dag van vandaag bezig met alle potentiële klanten.

  • Relevante zoekwoorden
  • Doelgerichte display advertenties
  • Specifieke doelgroepen
  • Retargeting
  • Conversie en klant stijging