Beachclub Titus

Beachclub Titus ervaarde een tegenvallend aantal aanvragen voor trouwerijen, wat veroorzaakt werd door de huidige online strategie. Zij zochten daarom naar een betrouwbare partij die voor hen een grotere naamsbekendheid binnen de trouwsector kon realiseren en kon helpen met de conversieoptimalisatie op hun website.

Grotere naamsbekendheid binnen de trouw sector

En een betere vindbaarheid van de website

130+

Directe aanvragen

200%

Online meer aanvragen in 5 maanden

2017

Volgeboekt trouwseizoen

Beginsituatie

Beachclub Titus ervaarde een tegenvallend aantal aanvragen voor trouwerijen, wat veroorzaakt werd door de huidige online strategie. Zij zochten daarom naar een betrouwbare partij die voor Titus een grotere naamsbekendheid binnen de trouwsector kon realiseren en kon helpen met de conversieoptimalisatie op hun website.

Gekozen diensten

  • SEO
  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Conversie optimalisatie

Branche

Horeca & Evenementenservices

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft voor Beachclub Titus uitgebreid marktonderzoek gedaan, een gedegen stappenplan gemaakt, de online marketing uit handen genomen en hun websitedesign herzien, om zo de vindbaarheid van de website te verbeteren en het aantal aanvragen te verhogen.

Resultaat

De marketingactiviteiten van Lead Tactics hebben geresulteerd in 130+ directe aanvragen en een volgeboekt trouwseizoen 2016. Lead Tactics biedt Beachclub Titus blijvende ondersteuning op het gebied van marketing en gaat verder met het optimaliseren van de overige landingspagina’s, het verbeteren van de vindbaarheid en het verhogen van het aantal conversies per dienst.

  • 130+ directe aanvragen
  • Trouwseizoen 2016 volgeboekt
  • Landingspagina’s geoptimaliseerd
  • Conversies per dienst gestegen

“Professionele ondersteuning en gegarandeerde omzet verhoging.”

– Sebastiaan Riemen
Beachclub Titus

Hof Catering

Hof Catering – een cateraar met passie voor koken, goed en duurzaam eten – had tot voor kort een verouderde website waarop hun visie, kracht en waarde niet juist gepresenteerd werden. Om (potentiële) klanten te laten zien wat ze in huis – of de keuken – hebben, wilden ze een nieuwe website waarop duidelijk zou worden waarvoor ze staan en wat ze te bieden hebben. Hof Catering wilde een nieuwe responsieve website met het juiste gevoel en een krachtige boodschap.

Geheel nieuwe responsive website

Met een krachtige boodschap en visie

Vernieuwde

Website

Responsive

Design

Verbeterde

Vindbaarheid

Beginsituatie

Hof Catering – een cateraar met passie voor koken en goed en duurzaam eten – had tot voor kort een verouderde website waarop hun visie, kracht en waarde niet goed gepresenteerd werden.

Om (potentiële) klanten te laten zien wat ze in huis – of in de keuken – hebben, wilde het bedrijf een nieuwe website waarop duidelijk zou worden waarvoor het bedrijf staat en wat ze te bieden hebben. Hof Catering wilde een nieuwe responsieve website met het juiste gevoel en een krachtige boodschap.

Gekozen diensten

  • Website ontwikkeling

Branche

Horeca en toerisme

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft Hof Catering geholpen door hun boodschap en kernwaarden in een mooi jasje te steken, en deze daarna over te brengen aan de klanten. Met een uniek en conversiegerichte webdesign is er een gebruiksvriendelijke website gerealiseerd.

Resultaat

De hulp van Lead Tactics heeft geresulteerd in een website met de juiste look & feel, waarop de passie voor goed en duurzaam eten duidelijk gecommuniceerd wordt. Ook de unieke receptuur, de bijzondere smaakcombinaties en de klant- en gastgerichtheid wordt hier uitgelicht. Lead Tactics heeft een snelle en responsieve website gerealiseerd waarop Hof Catering optimaal gerepresenteerd wordt.

  • Responsive website
  • Krachtige boodschap
  • Visie

Hendriks

In januari 2018 opende een nieuw restaurant zijn deuren in het bruisende centrum van Den Haag: restaurant Hendriks. Een restaurant dat ‘fast good food’ serveert en daarnaast talrijke cocktails en biertjes op de kaart heeft staan. Een concept dat perfect past bij de locatie. Wat nog ontbrak was een passende website, wat wij op ons hebben genomen.

Een mobielvriendelijke website voor Hendriks

Die zorgt voor de juiste conceptbeschrijving

Vernieuwde

Website

Responsive

Design

Verbeterde

Vindbaarheid

Beginsituatie

In januari 2018 opende een nieuw restaurant zijn deuren in het bruisende centrum van Den Haag: restaurant Hendriks. Een restaurant dat ‘fast good food’ serveert en daarnaast talrijke cocktails en biertjes op de kaart heeft staan. Een concept dat perfect past bij de locatie. Wat alleen nog ontbrak was een passende website, waar Lead Tactics voor heeft gezorgd.

Gekozen diensten

  • Strategie ontwikkeling
  • Concept uitwerken
  • Wireframes creëren
  • Designen
  • Website ontwerp

Branche

Horeca en toerisme

Plan van aanpak

Om de site zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken, wilden we een snelle, mobielvriendelijke site ontwikkelen in de eigenzinnige stijl van Hendriks. Met deze website wilden we het concept van restaurant Hendriks zo duidelijk mogelijk naar voren laten komen. Hoe we dat precies gedaan hebben, kun je hieronder zien.