MJR Tom

MJR TOM – uitzender van personeel voor evenementen en festivals – stond voor de uitdaging voldoende en goed personeel te werven, nog voor dat het festivalseizoen zou beginnen. Om genoeg personeel te kunnen uitzenden naar de geplande festivals en evenementen, zocht MJR TOM naar een partij die hun kon helpen een effectieve wervingscampagne op te zetten en uit te voeren, om zo aan de vraag te kunnen voldoen.

Voldoende en goed personeel werven

Om aan het drukke festivalseizoen te beginnen

3175

inschrijving in 6 maanden

€4,75

per inschrijving

Vernieuwde

landingspagina

Beginsituatie

MJR TOM – uitzender van personeel voor evenementen en festivals – stond voor de uitdaging voldoende en goed personeel te werven, nog voor dat het festivalseizoen zou beginnen. Om genoeg personeel te kunnen uitzenden naar de geplande festivals en evenementen, zocht MJR TOM naar een partij die hun kon helpen een effectieve wervingscampagne op te zetten en uit te voeren, om zo aan de vraag te kunnen voldoen.

Gekozen diensten

  • Google Ads
  • Facebook Ads
  • Landingspagina ontwikkeling

Branche

Evenementenservices

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft een gerichte wervingsstrategie opgezet. Vervolgens zijn er verschillende nieuwe conversiegerichte landingspagina’s gecreëerd om de juiste kandidaten te interesseren voor de diverse functies. Met verschillende campagnes via Google Adwords en Facebook is het aantal websitebezoekers en aanmeldingen geoptimaliseerd.

Resultaat

Lead Tactics heeft met de wervingsstrategie, de nieuwe landingspagina’s en met de Facebook en Adwords campagnes gezorgd voor een aanzienlijke toename in de toestroom van kandidaten en een groter aantal sollicitaties. Hierdoor kon MJR TOM met voldoende en representatief personeel aan het drukke festivalseizoen beginnen.

  • Toegenomen sollicitaties
  • Nieuwe landingspagina’s
  • Toename kandidaten

BILLION AVENUE

Het inzetten van Facebook en Instagram advertenties, die zowel naar bestaande als nieuwe doelgroepen zoeken, heeft de omzet significant verhoogd.

100% groei binnen 6 maanden

En 1000% groei t.o.v. vorige jaar

100%

Binnen 6 maanden

1000%

Meer omzet t.o.v. vorige jaar

20%

Conversiepercentage verhoogt

Beginsituatie

Billion Avenue gelooft in betaalbare luxe goederen die vertrouwen geven aan alle vrouwen, zowel jong als oud. Ze hadden ambities om te groeien, maar wisten niet hoe. Ze deden campagnes maar wisten niet precies wat de resultaten daarvan waren. De zoektocht naar een betrouwbare partner was hetgeen waar ze mee bezig waren, totdat ze in aanraking kwamen met Lead Tactics.

Gekozen diensten

  • Google Display
  • Facebook en Instagram Ads

Branche

E-commerce

Plan van aanpak

Na een uitgebreide analyse van de huidige doelgroep, de data en de website, is het plan gesmeden om vooral te focussen op Facebook en Instagram advertenties. Hier is de doelgroep al goed betrokken en kunnen we door het kiezen van de juiste doelgroepen verkopen genereren. Met sterke visuals en pakkende teksten bereiken we de doelgroep.

voorbeeld-billion-avenue

Resultaat

Het inzetten van Facebook en Instagram advertenties, die zowel naar bestaande als nieuwe doelgroepen zoeken, heeft de omzet significant verhoogd. Dit in combinatie met slimme display-campagnes vanuit Google heeft ervoor gezorgd dat de juiste mensen bereikt worden en op het juist moment.

  • 20% hoger conversiepercentage
  • 100% meer omzet t.o.v. vorige periode
  • 1000% meer omzet t.o.v. vorige jaar