MJR Tom

MJR TOM – uitzender van personeel voor evenementen en festivals – stond voor de uitdaging voldoende en goed personeel te werven, nog voor dat het festivalseizoen zou beginnen. Om genoeg personeel te kunnen uitzenden naar de geplande festivals en evenementen, zocht MJR TOM naar een partij die hun kon helpen een effectieve wervingscampagne op te zetten en uit te voeren, om zo aan de vraag te kunnen voldoen.

Voldoende en goed personeel werven

Om aan het drukke festivalseizoen te beginnen

3175

inschrijving in 6 maanden

€4,75

per inschrijving

Vernieuwde

landingspagina

Beginsituatie

MJR TOM – uitzender van personeel voor evenementen en festivals – stond voor de uitdaging voldoende en goed personeel te werven, nog voor dat het festivalseizoen zou beginnen. Om genoeg personeel te kunnen uitzenden naar de geplande festivals en evenementen, zocht MJR TOM naar een partij die hun kon helpen een effectieve wervingscampagne op te zetten en uit te voeren, om zo aan de vraag te kunnen voldoen.

Gekozen diensten

  • Google Ads
  • Facebook Ads
  • Landingspagina ontwikkeling

Branche

Evenementenservices

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft een gerichte wervingsstrategie opgezet. Vervolgens zijn er verschillende nieuwe conversiegerichte landingspagina’s gecreëerd om de juiste kandidaten te interesseren voor de diverse functies. Met verschillende campagnes via Google Adwords en Facebook is het aantal websitebezoekers en aanmeldingen geoptimaliseerd.

Resultaat

Lead Tactics heeft met de wervingsstrategie, de nieuwe landingspagina’s en met de Facebook en Adwords campagnes gezorgd voor een aanzienlijke toename in de toestroom van kandidaten en een groter aantal sollicitaties. Hierdoor kon MJR TOM met voldoende en representatief personeel aan het drukke festivalseizoen beginnen.

  • Toegenomen sollicitaties
  • Nieuwe landingspagina’s
  • Toename kandidaten

Beachclub Titus

Beachclub Titus ervaarde een tegenvallend aantal aanvragen voor trouwerijen, wat veroorzaakt werd door de huidige online strategie. Zij zochten daarom naar een betrouwbare partij die voor hen een grotere naamsbekendheid binnen de trouwsector kon realiseren en kon helpen met de conversieoptimalisatie op hun website.

Grotere naamsbekendheid binnen de trouw sector

En een betere vindbaarheid van de website

130+

Directe aanvragen

200%

Online meer aanvragen in 5 maanden

2017

Volgeboekt trouwseizoen

Beginsituatie

Beachclub Titus ervaarde een tegenvallend aantal aanvragen voor trouwerijen, wat veroorzaakt werd door de huidige online strategie. Zij zochten daarom naar een betrouwbare partij die voor Titus een grotere naamsbekendheid binnen de trouwsector kon realiseren en kon helpen met de conversieoptimalisatie op hun website.

Gekozen diensten

  • SEO
  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Conversie optimalisatie

Branche

Horeca & Evenementenservices

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft voor Beachclub Titus uitgebreid marktonderzoek gedaan, een gedegen stappenplan gemaakt, de online marketing uit handen genomen en hun websitedesign herzien, om zo de vindbaarheid van de website te verbeteren en het aantal aanvragen te verhogen.

Resultaat

De marketingactiviteiten van Lead Tactics hebben geresulteerd in 130+ directe aanvragen en een volgeboekt trouwseizoen 2016. Lead Tactics biedt Beachclub Titus blijvende ondersteuning op het gebied van marketing en gaat verder met het optimaliseren van de overige landingspagina’s, het verbeteren van de vindbaarheid en het verhogen van het aantal conversies per dienst.

  • 130+ directe aanvragen
  • Trouwseizoen 2016 volgeboekt
  • Landingspagina’s geoptimaliseerd
  • Conversies per dienst gestegen

“Professionele ondersteuning en gegarandeerde omzet verhoging.”

– Sebastiaan Riemen
Beachclub Titus

Young Label

Young Label – uitzender van horeca- en evenementenpersoneel – stond voor de uitdaging meer en geschikt personeel te werven. Om die reden zocht Young Label naar een partij die kon helpen de juiste kandidaten te bereiken, hun te enthousiasmeren en te laten solliciteren. Zij zochten naar een efficiënte en effectieve manier om geschikte kandidaten te werven.

In één kwartaal 83 nieuwe medewerkers werven

Met behulp van een efficiënte landingspagina

642

inschrijvingen

216

facebook leads

426

google leads

Beginsituatie

Young Label – uitzender van horeca- en evenementenpersoneel – stond voor de uitdaging meer en geschikter personeel te werven. Om die reden zocht Young Label naar een partij die kon helpen de juiste kandidaten te bereiken, hen te enthousiasmeren en te laten solliciteren. Zij zochten naar een efficiëntere en effectievere manier om geschikte kandidaten te werven.

Gekozen diensten

  • Landingspagina ontwikkeling
  • Facebook Ads
  • Google Ads

Branche

Evenementenservices

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft aan de hand van een gesprek, waarin de behoeften en doelstellingen zijn besproken, een heldere strategie opgesteld. Vervolgens zijn de landingspagina’s geoptimaliseerd en omgebouwd tot geoliede conversiemachines, met onder andere een nieuw design en conversiegerichte elementen. Om het aantal bezoekers te verhogen, zijn er een aantal pakkende campagnes ingezet om de juiste doelgroep te bereiken.

Resultaat

De wervingsstrategie, het ombouwen van de landingspagina’s en de campagnes hebben geresulteerd in 83 nieuwe medewerkers in drie maanden tijd. Dit heeft ervoor gezorgd dat Young Label voor meer opdrachten en evenementen geschikt en representatief personeel heeft kunnen bieden.

  • 83 nieuwe medewerkers in drie maanden
  • Effectieve wervingsstrategie
  • Conversiegerichte landingspagina

“Jong en ambitieus bedrijf, altijd op zoek naar innovaties.”

– Florentine Rijkemans
Young Label

Hof Catering

Hof Catering – een cateraar met passie voor koken, goed en duurzaam eten – had tot voor kort een verouderde website waarop hun visie, kracht en waarde niet juist gepresenteerd werden. Om (potentiële) klanten te laten zien wat ze in huis – of de keuken – hebben, wilden ze een nieuwe website waarop duidelijk zou worden waarvoor ze staan en wat ze te bieden hebben. Hof Catering wilde een nieuwe responsieve website met het juiste gevoel en een krachtige boodschap.

Geheel nieuwe responsive website

Met een krachtige boodschap en visie

Vernieuwde

Website

Responsive

Design

Verbeterde

Vindbaarheid

Beginsituatie

Hof Catering – een cateraar met passie voor koken en goed en duurzaam eten – had tot voor kort een verouderde website waarop hun visie, kracht en waarde niet goed gepresenteerd werden.

Om (potentiële) klanten te laten zien wat ze in huis – of in de keuken – hebben, wilde het bedrijf een nieuwe website waarop duidelijk zou worden waarvoor het bedrijf staat en wat ze te bieden hebben. Hof Catering wilde een nieuwe responsieve website met het juiste gevoel en een krachtige boodschap.

Gekozen diensten

  • Website ontwikkeling

Branche

Horeca en toerisme

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft Hof Catering geholpen door hun boodschap en kernwaarden in een mooi jasje te steken, en deze daarna over te brengen aan de klanten. Met een uniek en conversiegerichte webdesign is er een gebruiksvriendelijke website gerealiseerd.

Resultaat

De hulp van Lead Tactics heeft geresulteerd in een website met de juiste look & feel, waarop de passie voor goed en duurzaam eten duidelijk gecommuniceerd wordt. Ook de unieke receptuur, de bijzondere smaakcombinaties en de klant- en gastgerichtheid wordt hier uitgelicht. Lead Tactics heeft een snelle en responsieve website gerealiseerd waarop Hof Catering optimaal gerepresenteerd wordt.

  • Responsive website
  • Krachtige boodschap
  • Visie