Plusport

PlusPort wilde inzicht krijgen in hoe zij hun online prestaties konden optimaliseren, om zo de hoogste ROI te realiseren. Lead Tactics heeft onder andere de verschillende websites, Social Media, SEO en Google Adwords aangepakt. De uitgebreide online marketing analyse en het adviesrapport van Lead Tactics hebben ervoor gezorgd dat PlusPort de benodigde inzichten verkreeg.

Optimaliseren van online prestaties

om hoogste return on investment te realiseren

Nieuwe

inzichten

Uitgebreide

analyse

Verbeterde

prestaties

Beginsituatie

PlusPort – een online aanbieder van trainingen en cursussen binnen de zakelijke markt – wilde meer inzichten krijgen in hoe zij hun online prestaties konden optimaliseren, om zo de hoogste ROI te realiseren. PlusPort zocht naar een online marketingspecialist die alle verschillende onderdelen van hun online marketingstrategie – de verschillende websites, Social Media activiteiten, SEO, data-analyses, Google Adwords en meer – onder de loep kon nemen. Aan de hand daarvan zouden zij graag een duidelijk en gedetailleerd adviesrapport ontvangen dat hun de inzichten en handvatten zou geven die zij nodig hadden om meer websitebezoekers te genereren, hun conversieratio te verhogen en omzet te vergroten.

Gekozen diensten

  • Google Ads
  • Advies
  • Online marketinganalyse
  • Website optimalisatie

Branche

E-learning

Plan van aanpak

Het team van Lead Tactics heeft voor PlusPort een uitgebreide online marketinganalyse uitgevoerd, waarbij alle online activiteiten en middelen onder de loep zijn genomen. De verschillende experts hebben hun bevindingen gerapporteerd en praktisch advies gegeven om de ROI te maximaliseren.

Resultaat

De uitgebreide online marketinganalyse en het gedetailleerde en praktische adviesrapport van Lead Tactics hebben ervoor gezorgd dat PlusPort de gewenste en benodigde inzichten kreeg. Hiermee is hun vraag beantwoord en weten zij welke stappen ondernomen dienen te worden om meer websitebezoekers te genereren, de conversieratio te verhogen en de omzet te vergroten.

  • Online marketinganalyse
  • Verhoogde omzet
  • Gestegen conversieratio
  • Meer websitebezoekers

VCA Direct

VCA Direct – een online aanbieder van VCA-cursussen en certificaten – ervaarde tegenvallende prestaties uit hun Google Adwords campagne. Uit een eerdere, door Lead Tactics uitgevoerde, online marketinganalyse bleek dat het account al langere tijd niet goed werd beheerd. VCA Direct zocht daarom naar een Google Adwords specialist die hun Google Adwords campagne opnieuw kon opzetten, beheren en optimaliseren, om zo de ROI blijvend te verhogen.

Meer aanvragen en website bezoekers

Een hogere return on investment van Google Ads

Nieuwe

Google Ads campagne

20%

Lagere kosten per conversie

Configuratie

Campagnes

Beginsituatie

VCA Direct – een online aanbieder van VCA-cursussen en certificaten – ervaarde tegenvallende prestaties uit hun Google Adwords campagne. Uit een eerdere, door Lead Tactics uitgevoerde, online marketinganalyse bleek dat het account al langere tijd niet goed werd beheerd.

VCA Direct zocht naar een Google Adwords specialist die hun Google Adwords campagne opnieuw kon opzetten, beheren en optimaliseren, om zo de ROI blijvend te verhogen.

Gekozen diensten

  • Google Ads
  • Conversie optimalisatie

Branche

E-learning

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft de Google Adwords Campagne van VCA Direct opnieuw opgezet en belangrijke onderdelen, waaronder de conversiemeting, goed ingesteld. De campagnes zijn geconfigureerd en de advertenties verlengd. Lead Tactics is het Google Adwords account vervolgens blijven beheren.

Resultaat

De samenwerking met Lead Tactics heeft gezorgd voor een duidelijke verbetering van de Google Adwords prestaties. Er zijn meer en kwalitatief hogere websitebezoekers gegenereerd, waardoor de conversieratio is verbeterd en de ROI van de Google Adwords campagne is verhoogd.

  • 20% lagere kosten per conversie