Hotel Restaurant ten Cate

Op landelijk niveau een hogere bezettingsgraad in het hotel, gecombineerd met meer zakelijke aanvragen als personeelsfeesten. Daarnaast een lokale focus op het genereren van meer restaurantbezoeken en vergaderingen.

Landelijk hogere bezettingsgraad in het hotel

Lokaal focus op restaurantbezoeken en vergaderingen

20%

Hogere bezetting

38%

Organisch meer zichtbaar

58

Kamerboekingen

Beginsituatie

Hotel ten Cate is een familiehotel met een verouderde website, zonder een effectieve marketingstrategie of advertentiecampagnes om hun doelgroep te bereiken. Met de toenemende concurrentie van zowel concurrerende hotels, als platforms als Booking.com en
Trivago is het bedrijf genoodzaakt hun marktaandeel te verdedigen en idealiter te vergroten om winstgevend te blijven. Het is zaak om de bezettingsgraad van de hotelkamers en het restaurant te verhogen en om meer zakelijke aanvragen te genereren.

Gekozen diensten

  • Google Ads
  • Facebook Ads
  • Linkedin Ads

Branche

Hospitality.

Plan van aanpak

Op landelijk niveau een hogere bezettingsgraad in het hotel, gecombineerd met meer zakelijke aanvragen als personeelsfeesten. Daarnaast een lokale focus op het genereren van meer restaurantbezoeken en vergaderingen. Met de Dynamische Online Marketing aanpak moet effectief worden geconcurreerd tegen vergelijkbare hotels en platforms als Booking.com en Trivago door middel van diverse advertenties en zoekmachine optimalisatie. Ook moet er voor worden gezorgd dat de bestaande doelgroep snel en effectief op de hoogte blijft van de ontwikkelingen binnen Hotel ten Cate door middel van sociale media.’

hotel-ten-cate

Resultaat

  • 54 tafelreserveringen
  • Volgeboekt restaurant
  • 38% organisch meer zichtbaar
  • Commerciële en effectieve website
  • Actief op Google Adwords, Facebook & Linkedin

“Zeer persoonlijke en goede begeleiding. Ze doen ook graag de extra stap om ons te ontzorgen en de directe boekingen nemen sterk toe!”

Young Label

Young Label – uitzender van horeca- en evenementenpersoneel – stond voor de uitdaging meer en geschikt personeel te werven. Om die reden zocht Young Label naar een partij die kon helpen de juiste kandidaten te bereiken, hun te enthousiasmeren en te laten solliciteren. Zij zochten naar een efficiënte en effectieve manier om geschikte kandidaten te werven.

In één kwartaal 83 nieuwe medewerkers werven

Met behulp van een efficiënte landingspagina

642

inschrijvingen

216

facebook leads

426

google leads

Beginsituatie

Young Label – uitzender van horeca- en evenementenpersoneel – stond voor de uitdaging meer en geschikter personeel te werven. Om die reden zocht Young Label naar een partij die kon helpen de juiste kandidaten te bereiken, hen te enthousiasmeren en te laten solliciteren. Zij zochten naar een efficiëntere en effectievere manier om geschikte kandidaten te werven.

Gekozen diensten

  • Landingspagina ontwikkeling
  • Facebook Ads
  • Google Ads

Branche

Evenementenservices

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft aan de hand van een gesprek, waarin de behoeften en doelstellingen zijn besproken, een heldere strategie opgesteld. Vervolgens zijn de landingspagina’s geoptimaliseerd en omgebouwd tot geoliede conversiemachines, met onder andere een nieuw design en conversiegerichte elementen. Om het aantal bezoekers te verhogen, zijn er een aantal pakkende campagnes ingezet om de juiste doelgroep te bereiken.

Resultaat

De wervingsstrategie, het ombouwen van de landingspagina’s en de campagnes hebben geresulteerd in 83 nieuwe medewerkers in drie maanden tijd. Dit heeft ervoor gezorgd dat Young Label voor meer opdrachten en evenementen geschikt en representatief personeel heeft kunnen bieden.

  • 83 nieuwe medewerkers in drie maanden
  • Effectieve wervingsstrategie
  • Conversiegerichte landingspagina

“Jong en ambitieus bedrijf, altijd op zoek naar innovaties.”

– Florentine Rijkemans
Young Label

MJR Tom

MJR TOM – uitzender van personeel voor evenementen en festivals – stond voor de uitdaging voldoende en goed personeel te werven, nog voor dat het festivalseizoen zou beginnen. Om genoeg personeel te kunnen uitzenden naar de geplande festivals en evenementen, zocht MJR TOM naar een partij die hun kon helpen een effectieve wervingscampagne op te zetten en uit te voeren, om zo aan de vraag te kunnen voldoen.

Voldoende en goed personeel werven

Om aan het drukke festivalseizoen te beginnen

3175

inschrijving in 6 maanden

€4,75

per inschrijving

Vernieuwde

landingspagina

Beginsituatie

MJR TOM – uitzender van personeel voor evenementen en festivals – stond voor de uitdaging voldoende en goed personeel te werven, nog voor dat het festivalseizoen zou beginnen. Om genoeg personeel te kunnen uitzenden naar de geplande festivals en evenementen, zocht MJR TOM naar een partij die hun kon helpen een effectieve wervingscampagne op te zetten en uit te voeren, om zo aan de vraag te kunnen voldoen.

Gekozen diensten

  • Google Ads
  • Facebook Ads
  • Landingspagina ontwikkeling

Branche

Evenementenservices

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft een gerichte wervingsstrategie opgezet. Vervolgens zijn er verschillende nieuwe conversiegerichte landingspagina’s gecreëerd om de juiste kandidaten te interesseren voor de diverse functies. Met verschillende campagnes via Google Adwords en Facebook is het aantal websitebezoekers en aanmeldingen geoptimaliseerd.

Resultaat

Lead Tactics heeft met de wervingsstrategie, de nieuwe landingspagina’s en met de Facebook en Adwords campagnes gezorgd voor een aanzienlijke toename in de toestroom van kandidaten en een groter aantal sollicitaties. Hierdoor kon MJR TOM met voldoende en representatief personeel aan het drukke festivalseizoen beginnen.

  • Toegenomen sollicitaties
  • Nieuwe landingspagina’s
  • Toename kandidaten

Brouwersgracht

Fysiotherapie Brouwersgracht had een nieuwe website laten maken, welke helaas niet aan hun eisen voldeed. Om de website te verbeteren zochten zij naar een betrouwbare partij voor een fijne en transparante samenwerking. Een partij die hun website kon verbeteren, het beheer uit handen kon nemen en toekomstige online marketingactiviteiten kon uitvoeren.

Een beheerde nieuwe website naar wens

Met online marketingactiviteiten

Snellere

Website

Optimalisatie

Website

SEO

Website

Beginsituatie

Fysiotherapie Brouwersgracht had recentelijk een nieuwe website laten maken, welke helaas niet aan hun eisen voldeed. Om de website te verbeteren zocht het bedrijf naar een betrouwbare partij voor een fijne en transparante samenwerking. Een partij die hun website kon verbeteren, het beheer uit handen kon nemen en toekomstige online marketingactiviteiten kon uitvoeren.

Gekozen diensten

  • Website optimalisatie
  • Website beheer
  • SEO

Branche

Gezondheidszorg

Plan van aanpak

Lead Tactics heeft zich voor Fysiotherapie Brouwersgracht ingezet en een fijne transparante samenwerking geboden. De website is op technisch en SEO vlak geoptimaliseerd. Daarnaast heeft Lead Tactics door de hosting te veranderen en een aantal technische aanpassingen te doen, de snelheid van de website aanzienlijk verbeterd. Ook heeft Lead Tactics een aantal plannen voorgelegd om de online prestaties te verbeteren.

Resultaat

Met de hulp van Lead Tactics is de website nu beter vindbaar. Daarbij functioneert de website beter en sneller, waarmee de gebruiksvriendelijkheid is verhoogd. Fysiotherapeut Brouwersgracht is blij met de samenwerking en zal de toekomstige marketingactiviteiten met vertrouwen aan Lead Tactics uitbesteden.

  • Beter vindbaar
  • Snellere website
  • Verhoogde gebruiksvriendelijkheid

“Alle gemaakte afspraken nagekomen. Top bedrijf!”

– Grit Felicetti
Praktijk Brouwersgracht